Mitt Kompliserade Liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lovisa Gustafsson - 31 augusti 2012 21:04

Typ, lyssnar på dittin, och tänker. :) det är ganska skönt.. att bara.. känna. hur man mår..



 

Av Lovisa Gustafsson - 31 augusti 2012 20:21

Jag & viktora har sett filmen "modig" idag, premiären! :)

Jag ger den.. 9 björnar av 10.

mest för att dem hade en sån liten sal, så att det blev inte riktigt 3d... som det skulle..

Snackar lite med min kompis & ska sova över med viktoria, wiho!

nåja, om ni har en film ni vill att jag ska se & betyg sätta, kommentera nedanför. :)

Bye.

 

Av Lovisa Gustafsson - 31 augusti 2012 15:39

Pissrengar som faaaaaaan. 


Någon måste fan vara förbannad där uppe....


Nåja, vad gör ni? :)


sitter & snackar med jockiboi.


typ.... tråkar, väntar, vad fan kan man göra..?


nåja, herråååå


 

Av Lovisa Gustafsson - 31 augusti 2012 14:57

Blev dumpad igår. >:O 

och sedan är jag med viktoria igen. hihi

vi ska se på premiären av "modig."

sen snackar vi med Jockiboi på skype. :)

han ska på klamydia test. =sss

Nåja, sedan ska vi typ, fixa till oss...


Oliver var sur igår, för att jag inte var hemma, whooopppss!!!

nåja, har inget mer att skriva just nu.. eller vänta... jag har fått sysjöljd med. :) privat lektion. FTW!!!

jag gör en orm.


 

Av Lovisa Gustafsson - 29 augusti 2012 21:01

Fått någon konstig tanke att jag ska morra åt min hund när han gör fel. 

och det funkar faktist!


Sedan är jag lite trött på alla fördomar. läser jockibois blogg och kan läsa följande: 


"Fått nog av drakar nu!
Nyss skrev en till äcklig jävla drake till mig på Facebook.
Nämligen Jennifer Andreasson.
Kanske den lösaktigaste mest hjärndöda tjejen i Big Brothers historia.
Och sen en förhållande förfrågan?
Njaaa gjorde bort mig tillräckligt med att vara ihop med Hanna.
Så passar nog på att ens ha kontakt med Jennifer.
Min tid med drakarna är över!
Tighta slynor som gäller nu inte Aspbergerskadade drakar!
Eller psykotiska luder från Big Brother huset!
Visst Jennifer är fortfarande snyggare än Hanna.
But still a braindead hoe!"

 

Uppmärksamma.

 

"Tighta slynor som gäller nu inte Aspbergerskadade drakar!"


då blir man fan förbannad.

Av Lovisa Gustafsson - 29 augusti 2012 16:38

Okej, såå, idag blev det bråk.

det tänker jag inte gå in på.

nåja, Sedan var det så jävla känslo laddat för att någon kanske ska sluta, alla tjejer förutom jag grät.

jag satt där. med typ, värsta pokerfacet och tyckte allt bara var skumt.

Nåja, sedan har vi haft gympa. Slog till en kille som hånade alla, slog honom med en bok. =D

Och sedan så kom jag hem, gick ut och gick med hunden och fick typ... 10 barn runt som ville klappa. 

Och så kom jag hem, då är min bästis full & deprimerad... Allt suger för mig just nu.

Här är en gammal bild på mig. :)


 

Av Lovisa Gustafsson - 28 augusti 2012 21:06

Hej! förlåt för att jag inte har lagt in ett inlägg idag, har typ haft fullt upp.. ._.


Nåja, jag har haft Hemkunskap.

När min kompis Sjöng: Alla mina lärare är puckon, alla mina lärare är idioter alla mina lärare suger *Läraren kommer* Kuk.

Läraren: Men frida?! vad håller du på med?!?!


Sedan har jag varit hos läkaren, jag har ett knäproblem.


samt så har jag ridit.

Men hästen Cumaro. =3


 

Av Lovisa Gustafsson - 27 augusti 2012 16:16

Kollar på Hanna Widerstedt..... WTF!?!?!?

Detta är sjukt, hon stödjer mobbning...

http://www.youtube.com/watch?v=JYIPGZYHnrs&feature=autoplay&list=ULEa614yMoUi8&playnext=1

Känner bara att jag vill strypa henne... =s

 

Presentation


Mitt namn är Lovisa, jag är 13 år och har asperger, jag går på en skola för folk som har haft svårt i skolan, fast jag känner att jag inte riktigt passar in

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att du är rolig
 för att du är intressant
 du är söt
 för att du är så idiotisk att man skrattar.
 annat
 Kevin är ju där :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards